Truffle Therapy Cleansing Foam by Skin & Co Roma

Name of the Product: Truffle Therapy Cleansing Foam by Skin & Co Roma 
What they say about it:  "Enriched with purified Italian Water, this cleanser brings more to your skin than just a clean, fresh feeling. Let the Truffle purify your skin from impurities that may cause skin aging! The Truffle Cleansing Foam, brightens, hydrates and
brings back tone to your skin when used daily!"
Price: $31.00
Size: 160 ml
Overall Impression:Very gentle and delicate on my skin, easy and pleasant to be used... I like this product for my daily cleansing routine. I'm definitely in love with Skin & Co Roma, and especially with the Truffle Therapy range!
 
*
 
Ed ecco un altro prodotto di una linea che mi sta facendo decisamente impazzire. Ricorderete da uno dei miei post precedenti che ho usato ed amato diverse creme dalla linea Truffle Therapy di Skin & Co Roma, cosi' ho deciso di provare anche questa Cleansing Foam... la uso ogni mattina o quasi. Mi piace perche' e' un prodotto estremamente gentile sul mio viso, piacevole da usare, e soprattutto... molto semplice da risciacquare! Il che e' ottimo quando si va di fretta, o comunque al mattino quando non si ha voglia di cose complicate o troppo lunghe! Tra l'altro non mi ha mai dato alcun tipo di problema, al contrario di molti altri prodotti per la pulizia del viso che finivano immancabilmente per peggiorare la condizione della mia pelle. 
Dal punto di vista dell'odore/profumo... e' piuttosto neutro. Vale la pena provarlo se ne avete l'occasione! ;-)
 
 
 

2 commenti:

  1. Looks like a great product.
    Miss Margaret Cruzemark
    http://margaretcruzemark.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Hi dear,

    thanks for sharing the info :)
    I don’t know if you noticed, but I have a completely new website, check it out here: www.beneaththecoat.com
    and let me know what you think!
    Also, I am moving from Blogger so you can’t follow me through GFC anymore, but if you go to my new page you will see that you can follow the blog through:
    Bloglovin
    Facebook
    Instagram

    Looking forward seeing you on my blog again!
    K

    ReplyDelete


Thanks for taking the time to comment... ♥
Always remember to live and act kindly!!

Please, let me know in a comment if you are following me and I will follow you back! I'd love to visit your blog! :-*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...