Night Owl Balm by Gwdihŵ

Let's speak about balms, balms and again balms!
It is a month since I started using the Night Owl Balm by Gwdihŵ (pronounced Goody Hoo).
It is a 100% natural balm, part of a range of products infused with essential oils and natural ingredients, free from artificial chemicals and colourants!
I was really curious about the Night Owl Balm (£4.49) because it is not the usual balm; but is good to use... before sleep to calm body & mind! 
I can tell you that its smell is delicious (the ingredients are: coconut & olive oils, beeswax, mandarin oil, ylang ylang oil, it reminds me of something from my childhood), and using it before going to bed I feel really... soothed! It's a sweet way to drift into dreams! xD
As I told you, I was really curious about all the product by Gwdihŵ (and...have I told you that I love owls?! And all their products are decorated with illustrations of lovely owls!); but before trying something more common as a lip balm... I was far more curious to try something different, something new. So I chose a product good to calm me before sleep! xD
I'm quite sure, I'm going to buy something else from their website; and I'll have to buy again the Night Owl Balm too... because my sister has started to steal it from me! xD
I'm so happy when I'm able to find this kind of natural, good little things... something that is a pleasure to use; something that is made in the respect of Nature.

IT: E parliamo ancora di balsami, balsamini e balsametti che in questo periodo mi appassionano!
Per il mio compleanno, tra le altre cose, avevo chiesto e mi era stato regalato da mia sorella (che al momento ha anche preso l'abitudine di rubarmelo!) il Night Owl Balm by Gwdihŵ (si pronuncia Goody Hoo).
Si tratta di un balsamo 100% naturale, senza schifezze, coloranti e simili... solo cose naturali, che si usa per calmare corpo e mente prima di dormire! xD
Avevo visto i prodotti di Gwdihŵ e mi avevano incuriosita; ma non volevo provare per prima cosa un balsamo labbra o una cosa troppo ovvia... così avevo puntato sul Night Owl (costa £4.49 e tutti i loro prodotti sono decorati da carinissime illustrazioni di gufi!!). 
L'odore di questo balsamino mi piace da morire... mi ricorda qualcosa di legato all'infanzia, ed effettivamente il suo profumo, quando lo applico prima di dormire, riesce a calmarmi e rilassarmi!
Penso che finirò sicuramente con il comprarlo di nuovo, e con il provare anche qualcos'altro al prossimo giro di acquisti sul loro sito. Perchè hanno tutta una serie di prodotti inequivocabilmente interessanti e capaci di incuriosirmi, e poi i gufetti sono un bel bonus! xD
Sono decisamente in un periodo in cui balsami e cremine mi attirano parecchio... é_é E voi? E poi quando si tratta di cose completamente naturali mi sento incentivata! xD



15 commenti:

  1. amo anche io i balsamini e di questo marchio ne ho tre, sono indispensabili^^

    ReplyDelete
  2. Sono troppo carini:) baci

    ReplyDelete
  3. che teneri :D

    http://inspiredbyfashionlook.blogspot.it/

    ReplyDelete
  4. I like using balms too before sleeping. They relax me. They make me feel like I'm in a spa.
    Btw, I'd like to invite you to a Firmoo glasses give-away on my blog (http://ahintofsunlight.blogspot.com/2013/05/may-new-arrivals-at-firmoo-giveaway.html). I hope you'll join! :)

    ReplyDelete
  5. lovely blog :)
    http://saltskinned.blogspot.com.au

    ReplyDelete
  6. Ohhh we love it!!!
    Come to our glasses giveaway, you choose them and win them!!
    Kisses honey

    ReplyDelete
  7. ho ricambiato il follow molto volentieri!!! io anche mi sto fissando con i prodotti naturali per le labbra e ne sto creando direttamente io....è divertente, economico e molto valido per le mie labbra!!!

    ReplyDelete
  8. Ciaoo come sono cariniii!grazie per il follow ti seguo :)
    bacii

    ReplyDelete
  9. non ho mai provato nulla di questo marchio.
    Rimedierò!
    Scambio follower effettuato!
    ;P
    Al prossimo post!
    Paola M

    ReplyDelete
  10. Mai provato questo marchio, non lo conoscevo, ma sembra davvero ottimo...ne terrò di conto :)

    ReplyDelete
  11. Ciao molto bello il blog, comunque non avevo nemmeno io mai sentito questo marchio e comunque si hai ragione anch io quando sò che sono cose naturali mi incentivo di più perchè almeno so cosa metto sulla mia pelle....nuova follower.. :)

    ReplyDelete
  12. non conoscevo questo brand...ma che prodotti interessanti!

    ReplyDelete
  13. Mi sono innamorata!!! Penso che ci farò un pensierino!!!! ;)

    ReplyDelete


Thanks for taking the time to comment... ♥
Always remember to live and act kindly!!

Please, let me know in a comment if you are following me and I will follow you back! I'd love to visit your blog! :-*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...