Bomb Cosmetics Bath Creamers!

Lately I have been interested in buying some goodies for my bath but without spending too much; in a nutshell I wasn't ready to spend £5 just for ONE jump into the bath tube! xD
So I started my search for a little treat, for the pleasure without the guilt! xD
And I ended up visiting the website of Bomb Cosmetics!
And guess what? Be happy, we are walking again in the field of natural and handmade products!
Surfing on their website I fell in love with some Bath Creamers (they are rich in essential oils and and cocoa and shea butters!)... and I order three of them: "Flower Bazaar" (30g - £2.09), "Hello Ducky" & "Kontiki Fizz".
 The first surprise was when I received my order... the box in which the products are sent is super lovely! xD Just look at the pictures; an amazing box and products carefully packed in a colorful way! *_*
 They made me smile since the very first moment!
I'll show you the others "bath creamer" when I'll try them; for now I have indulged in  "Hello Ducky" (30g - £2.09), so let's speak about it!
As you can very well see the products looks quite funny and nice; personally I love yellow ducks! xDD
Hello Ducky contains clary sage and sandalwood essential oils, cocoa and shea butters... its fragrance is delicate, fresh.
But the best thing is that, after my bath, my skin was really moisturized! I felt super soft, without any need for other lotions and bla blah!
I'm saving the other two bath creamers for some special occasion, and after that I'm going to try some other product from Bomb Cosmetics because so far I'm really, really pleased with them!
The prices are reasonable, the products are natural and good, and everything looks so colorful and funny that it is impossible to resist!
So... they rightfully enter among my favourites!
 
IT: Ogni tanto mi viene voglia di qualcosa di carino da usare quando faccio il bagno, qualcosa di più divertente e con qualche bonus in più rispetto ai prodotti soliti... ma senza spendere delle cifre esagerate, leggi: prodotti da usare una sola volta a £5 per pezzo... -.-
Così, cercando cercando, sono finita sul sito di Bomb Cosmetics!
Se non li conoscete, si tratta di prodotti naturali e fatti a mano, e che rispetto ad altri hanno un prezzo più contenuto, e una resa davvero interessante!
In particolare ho deciso di provare i Bath Creamers (che sono ricchi in oli essenziali, burro di karitè e burro di cacao) e ne ho ordinati tre!
Date un'occhiata alle foto e capirete come mai sono stata messa di buon umore già all'arrivo del mio pacco! xD La confezione che ho ricevuto è super colorata e super divertente, e tutto era imballato con cura.
Avevo ordinato "Flower Bazaar" (30g - £2.09), "Hello Ducky" & "Kontiki Fizz".
Per adesso ho provato solo Hello Ducky, mentre ho messo da parte gli altri due bath creamer per qualche occasione particolare! xD
Again, avete visto le foto? "Hello Ducky" è davvero super carino! E poi con quella paperetta gialla... *_*
Ma la cosa importante non è solamente il suo aspetto, quanto il profumo fresco, e soprattutto il fatto che sia DAVVERO idratante
Dopo il bagno la mia pelle era super lisciosa (xD) e morbida!!
Penso che prenderò presto qualcos'altro dal sito di Bomb Cosmetics, e che questi prodotti siano entrati a pieno titolo tra i miei favoriti nella vasca da bagno!
 
E per finire... approfitto di questo piccolo spazio, anche per rimandarvi al mio canale su youtube; fino ad ora lo ho usato piuttosto raramente, ma un paio di lettrici mi hanno suggerito di realizzare qualche recensione in video... e dunque sto pensando di farlo al più presto! ;-) E già che siamo in tema di link... seguitemi su ♥ Bloglovin ♥ se vi va! ;-)









 

 

17 commenti:

  1. ciao cara, che bello il tuo blog, ti seguo volentieri ^^
    non ho mai provato nulla di questo brand ma sembra davvero interessante

    Un bacioo

    ReplyDelete
  2. these bath cosmetics are so nice! I loved it.

    Kiss, Nati
    http://iampoliticallycorrect.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. they are so cute :D

    http://inspiredbyfashionlook.blogspot.it/

    ReplyDelete
  4. No ma che cose carine:) baci

    ReplyDelete
  5. premi per te
    :)


    http://sweetmakeupandfashion.blogspot.it/2013/05/due-premi-per-me.html

    ReplyDelete
  6. che cose carinissime...voglio proprio dare un occhiata a questo sito!!!^_^...e ora vado a iscrivermi anche al tuo canale youtube!!!^_^Un bacio...

    ReplyDelete
  7. Che carine

    New post on the blog:
    http://couturetrend.blogspot.com/2013/05/ras-mohamed-egypt.html

    ReplyDelete
  8. I love products that not only clean us :) but also moisturize the skin! And how sweet is that duck! I also love this - in my bathroom I have one little yellow duck too, I find it sweet and it gives me a smile!

    ReplyDelete
  9. sul mio blog il Super Sweet Blog Award per te ;)

    ReplyDelete
  10. Ma che belliii *.*
    Http://giusys-life.blogspot.it
    Ps: grazie di esser passata, ti seguo!

    ReplyDelete
  11. oddio che carini!!! *__*
    purtroppo non ho la possibilità di fare il bagno (dovrei "fregare" la vasca di mia nonna) se no ci farei un pensierino...
    mi iscrivo al tuo canale!

    ReplyDelete
  12. ma quanto sono belli???!!! ciao, gaia

    ReplyDelete


Thanks for taking the time to comment... ♥
Always remember to live and act kindly!!

Please, let me know in a comment if you are following me and I will follow you back! I'd love to visit your blog! :-*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...